Inwestycje online

Nie jestem Klientem

Dlaczego warto?

  • Czas - składasz zlecenia o dowolnej porze
  • Wygoda - masz dostęp do subfunduszy z dowolnego miejsca
  • Bezpieczeństwo - zarządzasz subfunduszami bezpośrednio w systemie PKO TFI

Zobacz jak nabywać fundusze PKO TFI przez Internet

  1. Zapoznaj się z ofertą funduszy PKO TFI

    Z propozycji PKO TFI wybierz subfundusz, który jest najbardziej dopasowany do Twoich potrzeb i oczekiwań.

    OFERTA

  2. Wypełnij wniosek

    Przygotuj dokument tożsamości oraz numer rachunku bankowego, z którego będziesz przelewał środki na zakup subfunduszu. We wniosku wskaż wybrany przez siebie subfundusz.

    WYPEŁNIJ WNIOSEK

  3. Dokonaj przelewu

    Wykonaj przelew z rachunku, który podałeś przy wypełnianiu formularza (numer rachunku, na który masz dokonać przelew znajdziesz we wniosku)

  4. Odeślij dokumenty

    Na Twój adres korespondencyjny otrzymasz wypełniony wniosek. Podpisz i odeślij dokumenty na wskazany w korespondencji adres pocztowy.

  5. Pierwsze logowanie

    Zaloguj się do serwisu PKO TFI wprowadzając identyfikator - 8 cyfrowy numer Twojego rejestru np. 12345678 z numeru 08-123456789-4A-01 (numer rejestru znajdziesz na potwierdzeniu transakcji), oraz numer PIN wysłany listem poleconym.

    ZALOGUJ SIĘ

Jestem już Klientem

Dlaczego warto?

  • Czas - składasz zlecenia o dowolnej porze
  • Wygoda - masz dostęp do subfunduszy z dowolnego miejsca
  • Bezpieczeństwo - zarządzasz subfunduszami bezpośrednio w systemie PKO TFI

Zobacz jak aktywować dostęp do funduszy PKO TFI przez Internet

  1. Zapoznaj się z "Zasadami składania zleceń przez Internet"

    ZASADY


  2. Wypełnij oświadczenie składania zleceń internetowych

    • Podaj swoje dane, podpisz formularz i wyślij na podany w oświadczeniu adres pocztowy
    • Jeśli posiadasz numer PIN zaznacz pierwszą opcję na formularzu*
    • Jeśli nie posiadasz numeru PIN zaznacz drugą opcję, PIN prześlemy listem poleconym

    OŚWIADCZENIE

  3. Zaloguj się

    Zaloguj się do serwisu PKO TFI wprowadzając identyfikator - 8 cyfrowy numer Twojego rejestru np. 12345678 z numeru 08-123456789-4A-01 (numer rejestru znajdziesz na potwierdzeniu transakcji), oraz numer PIN wysłany listem poleconym.

    ZALOGUJ SIĘ

*Uwaga
Pierwszej próby logowania dokonaj po ok. 7 dniach od wysłania Oświadczenia. Jeżeli próba nie powiedzie się prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta pod numerem infolinii 0-801-32-32-80.