2015-12-17

Nowy serwis to przede wszystkim nowa, przejrzysta i spójna ze standardami obowiązującymi
w grupie PKO Banku Polskiego, szata graficzna oraz nowe funkcjonalności.

Dzięki wdrożonym zmianom Klienci PKO TFI będą mogli bardziej intuicyjnie poruszać się po swoich rejestrach oraz korzystać z wielu pomocnych funkcji.

Nowości w serwisie:

  • Odświeżona szata graficzna
  • Nowy sposób nawigacji
  • Przejrzysty sposób prezentacji posiadanych produktów
  • Graficzna prezentacja bieżącej inwestycji
  • Uproszczona funkcjonalność przeprowadzania poszczególnych transakcji
  • Autoryzacja zleceń kodami SMS
  • Zastąpienie jednym zleceniem „zamiany” zleceń konwersji, przeniesienia i transferu
  • Szybsza prezentacja aktualnej wartości rejestru po przeprowadzonej transakcji dzięki dwukrotnej w ciągu dnia aktualizacji wycen jednostek uczestnictwa subfunduszy
  • Możliwość zmiany zapomnianego hasła bez potrzeby kontaktu z infolinią
  • Możliwość aktywacji dodatkowych usług bezpośrednio z poziomu serwisu np. usługi email – umożliwiającej otrzymywanie potwierdzeń realizowanych zleceń na adres email uczestnika
  • Bieżące informacje na temat wszelkich zmian zasad usług posiadanych przez Klienta i wiele innych
  • Dostosowanie do obsługi z urządzeń dotykowych.

„Zmiany serwisu związane były z potrzebą odświeżenia jego wizualnej strony oraz dostosowania funkcjonalności do obsługi szerokiej oferty produktowej PKO TFI. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom korzystanie z serwisu stanie się bardziej intuicyjne i przyjazne, a jednocześnie dostosowane do panujących standardów ergonomii w nowoczesnych serwisach internetowych. Na tym jednak nie zamierzamy poprzestać i w następnych miesiącach postaramy się wdrażać kolejne funkcjonalności,  jeszcze bardziej ułatwiające Klientom korzystanie z  naszego serwisu transakcyjnego” – mówi Piotr Żochowski, Prezes Zarządu PKO TFI.

Nowa platforma transakcyjna dostępna jest dla wszystkich obecnych klientów PKO TFI bez konieczności zmiany obecnie posiadanych haseł dostępowych.

Za przebudowę funkcjonalną platformy odpowiedzialny był posiadający duże doświadczenie w tworzeniu tego typu rozwiązań - PKO BP FINAT Sp. z o.o. pełniący rolę  Agenta Transferowego dla funduszy PKO. Stronę graficzną przygotowała agencja K2.