INFORMACJĘ O DOSTĘPNOŚCI USŁUG PKO TFI:

  • sporządziliśmy 27 czerwca 2025 r.
  • przygotowaliśmy na podstawie artykułu 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (dalej: Ustawa);
  • oparliśmy na wytycznych dotyczących dostępności treści stron internetowych Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 (więcej na https://www.w3.org/Translations/WCAG21-pl/).
 

USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ PKO TFI

  • Prowadzimy działalność w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy m.in. drogą elektroniczną i w tym zakresie stanowi to świadczenie usług handlu elektronicznego w rozumieniu art. 5 pkt 32 Ustawy.
  • Świadczymy usługi za pośrednictwem:
  • REGULAMINIE DYSTRYBUCYJNYM zamieściliśmy szczegółowe informacje dotyczące oferowanych i świadczonych usług w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy.
  • Za usługi pobieramy opłaty, które wskazujemy w Tabeli Opłat oraz w Tabeli Opłat za zarządzanie.
 

STRONA INTERNETOWA

WWW.PKOTFI.PL

Tu znajdziesz:

  • informacje o naszych funduszach inwestycyjnych i ich wynikach,
  • aktualności i komentarze rynkowe,
  • informacje, jak się z nami skontaktować,
  • odnośniki do serwisów i-Fundusze oraz BOK online.
  1. Informacje niezbędne do korzystania z usługi

    • do korzystania z naszej strony internetowej potrzebny jest dostęp do Internetu;
    • w celu sprawnej obsługi strony należy korzystać z jak najnowszej wersji przeglądarki typu Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, które umożliwiają korzystanie z plików cookies; Java Script, i SSL;
    • podczas korzystania ze strony internetowej zalecamy posiadanie aktualnego oprogramowania antywirusowego.
  2. Sposób spełnienia wymagań dostępności

    Strona internetowa www.pkotfi.pl jest dostępna w ograniczonym zakresie.

    Planujemy uruchomienie nowej strony internetowej www.pkotfi.pl, która w większym stopniu zapewni zgodność z Ustawą.

    W celu poprawy dostępności strony:

    • wprowadziliśmy zmiany w formularzu kontaktowym,
    • zaktualizowaliśmy i poprawiliśmy dostępność mapy serwisu,
    • poprawiliśmy teksty alternatywne w pasku menu, oraz stopce,
    • uprościliśmy nawigację klawiaturową strony głównej,
    • dodaliśmy możliwość obsługi infotipów za pomocą klawiatury,
    • dostosowaliśmy część dokumentów odświetlanych w serwisie w szczególności karty funduszy i zasady produktów do czytników tekstu.

    Dokumenty, które dostosowaliśmy do czytników tekstu to:

    • Karty funduszy,
    • Zasady produktów:
      • Akcjomat V,
      • Autolokacja III,
      • PKO Mój Plan,
      • Pakiet Emerytalny,
      • Pakiet Emerytalny dla Uczestników PPE lub PPK.
    • Regulamin zwolnienia z pobierania wybranych opłat manipulacyjnych w ramach Dystrybucji własnej,
    • Tabela opłat manipulacyjnych,
    • Tabela opłat za zarządzanie,
    • Szczegółowe informacje dotyczące PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz usług polegających na przyjmowaniu i przekazywaniu zleceń dotyczących nabycia lub odkupienia jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych,
    • Zasady składania i rozpatrywania reklamacji w PKO Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A.,
    • Regulamin określający sposób i warunki prowadzenia działalności w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych oraz specjalistycznych funduszy inwestycyjnych otwartych zarządzanych przez PKO TFI S.A.,
    • Regulamin składania dyspozycji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta on-line,
    • Zasady składania zleceń za pośrednictwem systemu IAT FI,
    • Zasady składania zleceń za pośrednictwem telefonu i IVR,
    • Podstawowe zasady postępowania - Konflikt interesów,
    • Zasady najlepszego wykonania zleceń.
  3. Alternatywa

    • Infolinia

      Zamiast korzystać ze strony internetowej, możesz zadzwonić na naszą infolinię pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00.

      Opłata jest zgodna ze stawką operatora.

    • E-mail

      Możesz też napisać do nas maila na adres: kontakt@pkotfi.pl

      Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu dokumentów zamieszczonych na stronie www.pkotfi.pl oraz wskażą alternatywną formę obsługi.

 

SERWIS I-FUNDUSZE

– (inna nazwa to system IAT FI) : HTTPS://I-FUNDUSZE.PL/

Tu:

  • uzyskasz informacje o swoich funduszach w PKO TFI,
  • złożysz zlecenia,
  1. Informacje niezbędne do korzystania z usługi

    Informacje niezbędne do korzystania z usługi znajdziesz w ZASADACH SKŁADANIA ZLECEŃ PRZEZ INTERNET.

    Osobom ze szczególnymi potrzebami rekomendujemy korzystanie z serwisu za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome.

  2. Sposób spełnienia wymagań dostępności

    Serwis jest dostępny w minimalnym zakresie.

    W celu poprawy jego dostępności na stronach do logowania:

    • poprawiliśmy kontrast tekstu,
    • wprowadziliśmy teksty alternatywne dla przycisków,
    • poprawiliśmy dostępność banerów na stronie do logowania,
    • cześć dokumentów wyświetlanych w serwisie jest dostępnych dla osób ze szczególnymi potrzebami, korzystających z czytników, w szczególności Zasady składania zleceń przez Internet.

    Ponadto:

    • rozpoczęliśmy udostępnienie poszczególnych funkcjonalności serwisu i-Fundusze w aplikacjach iPKO/IKO PKO Banku Polskiego,
    • pracujemy nad uruchomieniem kolejnych funkcjonalności, zastępujących dotychczasowe usługi świadczone przez i-Fundusze.
  3. Alternatywa

    • Placówki PKO Banku Polskiego

      Obecnie alternatywą dla i-Fundusze są wybrane placówki PKO Banku Polskiego bez barier architektonicznych. Dostępne lokalizacje.

      Pracownicy banku umożliwią Ci skorzystanie z usług świadczonych przez PKO TFI:

      • otworzysz rejestr w funduszach,
      • dokonasz nabycia, odkupienia lub zamiany jednostek uczestnictwa,
      • zaktualizujesz dane.

      Skontaktuj się z nami pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00. Opłata jest zgodna ze stawką operatora. Możesz też napisać do nas na adres: kontakt@pkotfi.pl

      Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu treści zamieszczonych na stronie https://i-fundusze.pl/ oraz wskażą alternatywą formę obsługi.

    • Pełnomocnictwo

      Dodatkowo, możesz udzielić pełnomocnictwa zaufanej osobie do załatwiania swoich spraw – wszystkich lub wybranych.

      Dzięki temu wskazana przez Ciebie osoba może złożyć w Twoim imieniu zlecenie.

 

SERWIS BOK ONLINE

https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService

Tu:

  • złożysz zlecenie, wymienione w §5 ust. 1 Regulaminu.
  1. Informacje niezbędne do korzystania z usługi

    Informacje niezbędne do korzystania z usługi znajdziesz w REGULAMINIE BOK ONLINE.

    Dla osób ze szczególnymi potrzebami rekomendujemy korzystanie z serwisu za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome.

  2. Sposób spełnienia wymagań dostępności

    Serwis jest dostępny w minimalnym zakresie.

    W celu poprawy jego dostępności dostosowaliśmy do czytników tekstu ,,Regulamin składania dyspozycji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta on-line”.

    W przypadku niedostępnych funkcjonalności w ramach usługi skontaktuj się z nami pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00. Opłata zgodna ze stawką operatora Możesz też napisać do nas na adres: kontakt@pkotfi.pl

    Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu dokumentów, których treści zamiesciliśmy na stronie https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService oraz wskażą alternatywą formę obsługi.

 

KONTAKT Z NAMI

Nie jesteś naszym klientem, a masz pytania związane z naszą dostępnością?

  • napisz na adres: kontakt@pkotfi.pl lub
  • zadzwoń pod numer 801 323 280 lub stacjonarny 22 358 56 56 (od 8:00 do 19:00 w dni robocze).

W pytaniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis jaki sposób obsługi byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
 

REKLAMACJE

Obsługa reklamacji związanych z dostępnością

W reklamacji w zakresie wymagań dostępności podaj:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
  • wskazanie usługi, których dotyczy,
  • wskazanie wymagania dostępności, którego usługa nie spełnia, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.

Szczegółowe zasady dotyczące rozpatrywania reklamacji w PKO TFI S.A. znajdziesz w ZASADACH składania i rozpatrywania reklamacji.

 

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA (POK)

Dostępność architektoniczna

Nasz adres to:

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa

POK znajduje się na 3 piętrze w budynku.

Szczegółowy opis dostosowania naszego POK

  • Do budynku prowadzi kilka wejść. Dla Ciebie przeznaczone jest wejście od strony Ronda ONZ.
  • Na wprost wejścia znajdziesz naszą recepcję. Tu otrzymasz kartę gościa.
  • Po otrzymaniu karty gościa możesz zamówić przez recepcję asystę pracownika PKO TFI.
  • Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które możesz przejechać na wózku.
  • W budynku są windy.
  • Pies asystujący może wejść do budynku. Musi być w pełni oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
 

PKO TFI S.A. informuje, że mimo podjęcia działań w celu zapewnienia dostępności usług, obecnie jesteśmy nie w pełni dostosowani do standardów WCAG 2.1.

PKO TFI S.A. kontynuuje prace w celu zapewnienia jak najwyższej dostępności świadczonych usług dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Drukuj