INFORMACJĘ O DOSTĘPNOŚCI USŁUG PKO TFI:
- sporządziliśmy 27 czerwca 2025 r.
- przygotowaliśmy na podstawie artykułu 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (dalej: Ustawa);
- oparliśmy na wytycznych dotyczących dostępności treści stron internetowych Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 (więcej na https://www.w3.org/Translations/WCAG21-pl/).
USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ PKO TFI
- Prowadzimy działalność w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy m.in. drogą elektroniczną i w tym zakresie stanowi to świadczenie usług handlu elektronicznego w rozumieniu art. 5 pkt 32 Ustawy.
- Świadczymy usługi za pośrednictwem:
- strony internetowej:
- PKO TFI http://www.pkotfi.pl
- oraz serwisów:
- i-Fundusze (inna nazwa IAT FI) https://i-fundusze.pl/
- BOK online: https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService
- strony internetowej:
- W REGULAMINIE DYSTRYBUCYJNYM zamieściliśmy szczegółowe informacje dotyczące oferowanych i świadczonych usług w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy.
- Za usługi pobieramy opłaty, które wskazujemy w Tabeli Opłat oraz w Tabeli Opłat za zarządzanie.
STRONA INTERNETOWA
Tu znajdziesz:
- informacje o naszych funduszach inwestycyjnych i ich wynikach,
- aktualności i komentarze rynkowe,
- informacje, jak się z nami skontaktować,
- odnośniki do serwisów i-Fundusze oraz BOK online.
Informacje niezbędne do korzystania z usługi
- do korzystania z naszej strony internetowej potrzebny jest dostęp do Internetu;
- w celu sprawnej obsługi strony należy korzystać z jak najnowszej wersji przeglądarki typu Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, które umożliwiają korzystanie z plików cookies; Java Script, i SSL;
- podczas korzystania ze strony internetowej zalecamy posiadanie aktualnego oprogramowania antywirusowego.
Sposób spełnienia wymagań dostępności
Strona internetowa www.pkotfi.pl jest dostępna w ograniczonym zakresie.
Planujemy uruchomienie nowej strony internetowej www.pkotfi.pl, która w większym stopniu zapewni zgodność z Ustawą.
W celu poprawy dostępności strony:
- wprowadziliśmy zmiany w formularzu kontaktowym,
- zaktualizowaliśmy i poprawiliśmy dostępność mapy serwisu,
- poprawiliśmy teksty alternatywne w pasku menu, oraz stopce,
- uprościliśmy nawigację klawiaturową strony głównej,
- dodaliśmy możliwość obsługi infotipów za pomocą klawiatury,
- dostosowaliśmy część dokumentów odświetlanych w serwisie w szczególności karty funduszy i zasady produktów do czytników tekstu.
Dokumenty, które dostosowaliśmy do czytników tekstu to:
- Karty funduszy,
- Zasady produktów:
- Akcjomat V,
- Autolokacja III,
- PKO Mój Plan,
- Pakiet Emerytalny,
- Pakiet Emerytalny dla Uczestników PPE lub PPK.
- Regulamin zwolnienia z pobierania wybranych opłat manipulacyjnych w ramach Dystrybucji własnej,
- Tabela opłat manipulacyjnych,
- Tabela opłat za zarządzanie,
- Szczegółowe informacje dotyczące PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz usług polegających na przyjmowaniu i przekazywaniu zleceń dotyczących nabycia lub odkupienia jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych,
- Zasady składania i rozpatrywania reklamacji w PKO Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A.,
- Regulamin określający sposób i warunki prowadzenia działalności w zakresie pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych oraz specjalistycznych funduszy inwestycyjnych otwartych zarządzanych przez PKO TFI S.A.,
- Regulamin składania dyspozycji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta on-line,
- Zasady składania zleceń za pośrednictwem systemu IAT FI,
- Zasady składania zleceń za pośrednictwem telefonu i IVR,
- Podstawowe zasady postępowania - Konflikt interesów,
- Zasady najlepszego wykonania zleceń.
Alternatywa
Infolinia
Zamiast korzystać ze strony internetowej, możesz zadzwonić na naszą infolinię pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00.
Opłata jest zgodna ze stawką operatora.
E-mail
Możesz też napisać do nas maila na adres: kontakt@pkotfi.pl
Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu dokumentów zamieszczonych na stronie www.pkotfi.pl oraz wskażą alternatywną formę obsługi.
SERWIS I-FUNDUSZE
– (inna nazwa to system IAT FI) : HTTPS://I-FUNDUSZE.PL/
Tu:
- uzyskasz informacje o swoich funduszach w PKO TFI,
- złożysz zlecenia,
Informacje niezbędne do korzystania z usługi
Informacje niezbędne do korzystania z usługi znajdziesz w ZASADACH SKŁADANIA ZLECEŃ PRZEZ INTERNET.
Osobom ze szczególnymi potrzebami rekomendujemy korzystanie z serwisu za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome.
Sposób spełnienia wymagań dostępności
Serwis jest dostępny w minimalnym zakresie.
W celu poprawy jego dostępności na stronach do logowania:
- poprawiliśmy kontrast tekstu,
- wprowadziliśmy teksty alternatywne dla przycisków,
- poprawiliśmy dostępność banerów na stronie do logowania,
- cześć dokumentów wyświetlanych w serwisie jest dostępnych dla osób ze szczególnymi potrzebami, korzystających z czytników, w szczególności Zasady składania zleceń przez Internet.
Ponadto:
- rozpoczęliśmy udostępnienie poszczególnych funkcjonalności serwisu i-Fundusze w aplikacjach iPKO/IKO PKO Banku Polskiego,
- pracujemy nad uruchomieniem kolejnych funkcjonalności, zastępujących dotychczasowe usługi świadczone przez i-Fundusze.
Alternatywa
Placówki PKO Banku Polskiego
Obecnie alternatywą dla i-Fundusze są wybrane placówki PKO Banku Polskiego bez barier architektonicznych. Dostępne lokalizacje.
Pracownicy banku umożliwią Ci skorzystanie z usług świadczonych przez PKO TFI:
- otworzysz rejestr w funduszach,
- dokonasz nabycia, odkupienia lub zamiany jednostek uczestnictwa,
- zaktualizujesz dane.
Skontaktuj się z nami pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00. Opłata jest zgodna ze stawką operatora. Możesz też napisać do nas na adres: kontakt@pkotfi.pl
Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu treści zamieszczonych na stronie https://i-fundusze.pl/ oraz wskażą alternatywą formę obsługi.
Pełnomocnictwo
Dodatkowo, możesz udzielić pełnomocnictwa zaufanej osobie do załatwiania swoich spraw – wszystkich lub wybranych.
Dzięki temu wskazana przez Ciebie osoba może złożyć w Twoim imieniu zlecenie.
SERWIS BOK ONLINE
https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService
Tu:
- złożysz zlecenie, wymienione w §5 ust. 1 Regulaminu.
Informacje niezbędne do korzystania z usługi
Informacje niezbędne do korzystania z usługi znajdziesz w REGULAMINIE BOK ONLINE.
Dla osób ze szczególnymi potrzebami rekomendujemy korzystanie z serwisu za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome.
Sposób spełnienia wymagań dostępności
Serwis jest dostępny w minimalnym zakresie.
W celu poprawy jego dostępności dostosowaliśmy do czytników tekstu ,,Regulamin składania dyspozycji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta on-line”.
W przypadku niedostępnych funkcjonalności w ramach usługi skontaktuj się z nami pod numerem 801 323 280 lub pod numerem stacjonarnym +48 22 358 56 56 w dni robocze w godz. 8:00 – 19:00. Opłata zgodna ze stawką operatora Możesz też napisać do nas na adres: kontakt@pkotfi.pl
Nasi konsultanci pomogą Ci w odczytaniu dokumentów, których treści zamiesciliśmy na stronie https://i-fundusze.pl/onlineCustomerService oraz wskażą alternatywą formę obsługi.
KONTAKT Z NAMI
Nie jesteś naszym klientem, a masz pytania związane z naszą dostępnością?
- napisz na adres: kontakt@pkotfi.pl lub
- zadzwoń pod numer 801 323 280 lub stacjonarny 22 358 56 56 (od 8:00 do 19:00 w dni robocze).
W pytaniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis jaki sposób obsługi byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
REKLAMACJE
Obsługa reklamacji związanych z dostępnością
W reklamacji w zakresie wymagań dostępności podaj:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
- wskazanie usługi, których dotyczy,
- wskazanie wymagania dostępności, którego usługa nie spełnia, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania.
Szczegółowe zasady dotyczące rozpatrywania reklamacji w PKO TFI S.A. znajdziesz w ZASADACH składania i rozpatrywania reklamacji.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA (POK)
Dostępność architektoniczna
Nasz adres to:
PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa
POK znajduje się na 3 piętrze w budynku.
Szczegółowy opis dostosowania naszego POK
- Do budynku prowadzi kilka wejść. Dla Ciebie przeznaczone jest wejście od strony Ronda ONZ.
- Na wprost wejścia znajdziesz naszą recepcję. Tu otrzymasz kartę gościa.
- Po otrzymaniu karty gościa możesz zamówić przez recepcję asystę pracownika PKO TFI.
- Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które możesz przejechać na wózku.
- W budynku są windy.
- Pies asystujący może wejść do budynku. Musi być w pełni oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
PKO TFI S.A. informuje, że mimo podjęcia działań w celu zapewnienia dostępności usług, obecnie jesteśmy nie w pełni dostosowani do standardów WCAG 2.1.
PKO TFI S.A. kontynuuje prace w celu zapewnienia jak najwyższej dostępności świadczonych usług dla osób ze szczególnymi potrzebami.